Uppmuntran!

Idag fick jag världens sötaste uppmuntran på posten av min fantastiskt fina farmor <3!

Ett kort med några fina rader som verkligen värmde:)

Fick även en slant att köpa något uppfriskande för, farmors förslag var någon hälsodryck:Dhihi

Så nu tycker även jag att det får räcka med sjukstuga hos mej, man bli sänkt i botten både fysiskt och psykiskt tillslut! Har legat o sniffat på botten länge nu så det får liksom räcka!

Ska idag ta tag i några beställningar som blivit liggandes! Nu har jag vilat i 3,5dag och nu får det vara nog! :) (Kanske ska jag ta tag i de saker som jag flytta hem ifrån lokalen så det blir ordning på mina saker!)

Kämpa kämpa!


Bjuder på en bild på min coola systerson <3
(Mamma och Göran- inte bara huset som går på sista värsen!;) Även detta vindskydd.. hihi)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0