Nya smaker!

Jag besökte Lidl för första gången i mitt liv på svensk mark igår! (har bara vart inne på en Lidl butik i Spanien)
Jag har ratat Lidl sedan de ploppar upp butiker lite här och var sedan min gymnasietid. Vet inte riktigt varför men har direkt aldrig hört något bra om den butiken!
Men så har min vän Elin börjat jobba extra där och jag blev helt enkelt nyfiken!
Kan säga att jag aldrig skulle storhandla där men kommer absolut gå dit igen för att köpa några fynd jag hittat:)

Jag äter kvarg ungefär varje morgon i min smoothie och jag köper alltid kesellas kvarg som kostar typ 12-13:- men på Lidl fanns det för ynka 6:-!!!
Grapefrukt kostade 4.90:- också som hittat då jag äter det varje dag med!
Keso, eller ahh Cotton chees fanns för 7:-!!
Och de frysta bären var också mkt billigare:)

Det är väl det jag skulle köpa vid mitt nästa besök på Lidl.. Annars var det inte direkt min typ av affär! Kändes som att vara i utlandet!;)

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0