2,5 vecka kvar!!

Jag har klagat och klagat och åter klagat på att tiden gått så himla sakta!
Men så kikade jag in i kalendern och märket att om 2,5 vecka så börjar jag jobba 100%!! Shit! Nästan lite panik på detta!

Det är Såå mkt som jag måste hinna med innan så igår gjorde jag världens lista som jag nu måste beta av!

Men jag längtar som en toka till att börja jobba som anställd igen:)
I skrivandets stund så får jag reda på att det blir jobb redan från nu på måndag!! Wihoo! (dock inte 100%)

Jag är verkligen Såå taggad!!

Jo tillbaka till listan!
Jag betade av, "klä om puff" igår. Blev riktigt bra med en mörkbrun skinnklädsel!
Bilden ser ni ju:)

Och sedan blev jag nästan klar med att sortera, slänga och städa bland mina material och arbetsyta här hemma!

Puss o kram på er!

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0