Vilket äventyr!

Min och Sabinas promead igår kunde slutat i total kaos! haha..
Vi ställde bilen i Delsjön och började vandra, alla slingor runt delsjön/skatås går runt.. dvs tillbaka till samma plats där man börjat! -Trodde jag!!
Vi valde Bohusleden.. och började traska, vi traskade och traskade!!
För er som är naturmänniskor kanske känner till Bohusleden, det gjorde inte vi!
Vi fick gå terräng, avvika från huvudleden, och bestiga ett BERG!?! ja, vi fick klättra i stenrös och det var nästan lite spännande!
När vi kommit ner från berget började det skymma och då har vi gått 1,5h lite drygt!!!
Kollar på kartan och konstaterar att vi har en MIL tillbaka till bilen!!
Nu i efterhand har jag googlat Bohusleden och den sträcker sej från Halland-Strömstad typ!! 37 mil lång?! hahaha
Den går alltså INTE tillbaka till stället den börjat!!
Vi började alltså vid Delsjön och slutade i SÄVEDALEN!?!! haha
Då ringde Sabina sin pappa och vi fick skjuts tillbaka till bilen:D
Som det kan gå! Nästa gång kanske sabina får sin vilja igenom att gå i slottskogen;)
Motion fick vi iaf! :D

Kommentarer
Postat av: Sabina

Det borde jag nog få ;)

2012-01-22 @ 20:38:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0