Spakväll

Igår hade jag lite spakväll...
Jag är en person som aldrig haft problem med min hy.
Egentligen så borde jag ha det då jag är sämst på att sköta den.
Aldrig i mitt liv haft någon ansiktstvätt, ansiktskräm, eller dylikt!
OM, jag säker OM jag tvättat mej i ansiktet så har jag tagit närmsta tvål!
Fräsch alltså;)
Jo, visst har väl jag också fått nån finne ibland men det har kanske vart 1 var tredje/fjärde månad!

Sen nuu, för ett halvår sedan har min hy blivit kass!?!! vad har hänt liksom....
Därför kände jag att det var dags för lite skrubb och ansiktsmask och idag känns min hy som ny igen:)
Det krävs så lite... Ska nog göra detta till en vana:)
Vilken snygging;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0