Som en stock!!

Jag hade lovat mej själv att inte somna efter jobbet idag!
Men jag somnade sent igår och gick upp 4.45!
så när jag väl kommit hem och fått i mej lite lunch så skulle jag baaara vila ögonen i några sekunder!
Oj som det gick! jag vaknade två timmar (TVÅ TIMMAR!!) senare!
Men det var otroligt skönt:)

Nu ska jag snart åka och hämta mannen på jobbet, vi behöver storhandla och ska passa på då det är sista veckan vi har bilen!
Kommer sakna bil då vi haft tillgång till det sedan november!! man vänjer sej med bekvämligheter otroligt fort!!

Måste dock köpa en bil innan jag börjar jobba ute på klubben igen (dvs måste vi köpa det senast mars-april)!
Någon som har något tips på en liten, billig, bensinsnål bil? Den behöver inte vara senaste modellen, bara den rullar ett år eller så:)



Jag och min kärlek vid 12 slaget!
Känner mej för närvarande nästan lite nykär;) haha!
Mannen har vart iväg på kryssning i Karibien i 10 dagar och kom hem i förrgår!
Så har saknar honom en massa..
Man saknar vardagen när den inte är nära! <3

Några fer bilder från nyår kommer här:

Finaste Martina <3






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0