Man kan om man vill..

Gårdagens träning gick förvånandsvärt lätt?! Kan det vara så att jag ligger och klämmer på en såkallad grundkondision!?? Jag har det helt enkelt i blodet;) Mohaha!
Nädå, men jag var ju nästan påväg att dö INNAN träningen, men när ja väl var på plats o passet hade EN låt kvar var min tanske.. "-jahaa, var det inte värre än såhär?!"
Så när jag heller inte vaknade upp med någon träningsvärk så valde jag att kickstarta igång dagen med Huuuhh 1h45min lång promenad!!? Vad hände där liksom.
Nu.. Gissa vad jag gör nu... haha
Joo, jag kokar för tusan grönkålsoppa! jodåsåatte, man kan om man vill:)
Ser nästan lite osmakligt ut men det kan ja lova att det inte är... trooor ja! Grönkålsoppa är guld för smaklökarna men detta är första gången jag gör det själv så hoppas den blir lika god som när svärfar gör den <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0