Jag och alla andra!

Jag har vänner som jobbar på gym och just under januari månad är det som högst tryck på alla passen!
Något säger mej att nyårslöftet har något med dett att göra...
Jag har dock inte avlagt något nyårslöfte men jag känner att det är dags att komma igång ändå!
Jag har ett gymkort som ligger i dammar i plånboken och det är väl kanske inte där det gör sin rätt?!
Så idag, efter ett "uppehåll" som hållit i sej sedan innan sommaren är det jag som hoppar på crosstrainerna o kör ett IndoorWalking pass utan dess like!! oj vad jag kommer se stjärnor... Jag vet liksom inte hur man "fuskar" på ett pass?! Känns alltid att jag har den där jä*la ledarens ögon på mej! Ser till att ja lägger på motstånd som ja EJ klarar av.. men som jag faktiskt mot alla odds gör?!
Idag är jag mer otränad än någonsin så det är bara jobbigt att ta sej till gymet känns det som! haha.

Men det känns som detta är min sista utväg till att bli pigg o glad igen!
För jag kan verkligen vara för*ävlig att ha att göra med när jag är ur balans.

Sååå.. Hej Friskis, vi ses i kväll:D



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0