Äntligen!!

Nu sitter äntligen min man på vagnen med destination HEM!
Känns som vi inte setts sedan onsdagskvällen...
I torsdags var ju jag o mn nyfunna vän Elin och kollade på invigningen av det nya posthotellet:) Vi unnade oss även ett par glas med vin!! Mysigt var det, och lagom logom:)
I går, fredag så hade Niklas konferens på jobbet och var inte klar där innan klockan blivit efter 22! Och då skulle han ut.. Hade ju förvisso kunnat gå med ut- men att ta sej från soffan och chipsen när klockan är efter 22 och fixa sej "ugångs-fin" fanns inte på kartan just då!
Niklas dunsar ner i sängen vid 03-04 nån gång och studsar upp vid 7.30 tiden igen för andra dagen på konferensen!
Uhhh hur orkar han??
Nu har han alltså slutat och är ÄNTLIGEN påväg hem och jag kan få ta helg med min man..
Undra om han är pigg o allert för att hitta på något... ?! stan? Bowling? eller nåt annat socialt..
Skulle inte tro det!
Puss o kram på er
Igår spenderade jag 2h i telefon med min favorit Marie <3 som på den gamla goda tiden!
En försommar i maj då vi besökte Helsingborg:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0