3 filmer för 59!

I våran lilla familj (Jag&Niklas) så brukar vi ha som söndagtradition att hyra 3 filmer.
Då har man lite att kolla på de kväller det bara sänds "skit" på tvn.
Dock kan det hända att vi ibland kollar upp alla tre filmer på söndagen redan!

Men här kommer iaf de filmer vi hyrde i söndags..
(Om jag är på gott humör så brukar vi få välja en film var och sedan en gemensam!)
Som i söndags.. annars i vanliga fall frukar det bli 3 tjejfilmer!! haha stackars min man!


Åsa-Nisse var våran gemensamma film!
Den var väl sådär... Kan vara för att ja hela tiden trott att det skulle vara som på gamla åsa-nisse!
Men den var absolut sevärd:)


Detta var då mitt val... Svårt att lista ut kanske;)
Men den var faktiskt bra! Även Niklas tyckte den var helk ok... Sen gillar ju han tjejfilmer.. (säg inte att jag sagt det)


Detta var då Niklas val. Och den får stå för veckans BÄSTA!
Jag brukar inte gilla sånahär filmer men den var faktiskt bra:)
Hallå, svensken är ju med liksom... (Dolph Lundgren)
Det är oerhört mkt våld, skjutande och dödande men det blir inte på ett sätt att man tycker det är jobbigt.. BRA helt enkelt! SE!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0