Syjunta

Igår kväll var vi hos Stina på Jyjunta, jag Emelie och Zandra.
Alltid lika mysigt!
Vi startar alltid med en smörgås/kak fika sedan övergår vi på själva syandet...
Jag är nästan alltid den som syr MINST!
Dock är vi kanske allihopa bäst på att bara sitta o tjata. (stina är den som alltid är flitig!)
Ni skulle förresten se Stinas SÖTA lilla lägh! Jag dog nästan lite ett tag..
All då menar jag ALL inreding gick i retro stil.. Nu menar ja inte orange retro med bruna gardiner utan så himla sött. Ljusrosa väggar i det lilla lilla köker, broderier, fina burkar, söt köksgardin, massa pellagonier i fönstret, servise från tjaa förr.. JA ALLT precis ALLT var genomtänkt! Typiakt att ja inte knäppte nån bild!

Zandra stickade iaf en liten bebiströja till hennes bebis som ligger och sprattlar i magen! (dock bara i 3 veckor till) (SPÄNNANDE!!)
Och för att se hur dte möjligen skulle kunna se ut när bebis har den på sig så provade vi med ett garnnystan som huvud!? så minst sagt kul ut:)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0