Kolla in...

Idag har ja gjort en hel del, trotts feberfrossa...
Tänkt vad lite D-vitamin kan göra!

I morse (förmiddags) var jag med min man på ryggakuten! Lite knäck, sugproppar?!, och knåd och beordrad att träna! (haha) så var han klar.
Dock ska han tillbaka i nästa vecka och göra samma procedur igen.
Det positiva i detta är att ja får en träningskompis till:) nu kan vi puscha varandra!

Sedan när ja kom hem så hade jag sådan tur att det fanns en tvättid ledig, så fick tvättat några tvättar iaf:)
Undertiden ja tvättade så... Hör på detta!!
Så tvättade jag fönstrena!! Man såg inte ut genom dem och när solen ligger på så var det värre än katastrof! Haha!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0