Idag älskar jag regn!

Det regnar idag och ingen är lyckligare än jag!! Gräsmattorna är gröna och det är ingen slask i stan!
Wiihooo....
Hoppas det håller i sej med plusgrader nu så våren kommer FORT!

Idag har jag träffat min tremänning Alexandra, vi satt på Fröken Ohlsson i nästan 3 timmar och drack kaffe!! haha sjukt..
Men vi hade mkt att snacka ikapp då vi inte setts sedan julafton.


Jag har ändrat halsbandet ja gjorde igår, när ja vaknade i morse o provade så var dte inte alls bra!
Tog av nederdelen på den så nu ser det inte ut som en mun lägre.. VIsar bild senare:)

Kram så länge

Kommentarer
Postat av: mamma

nu så kan jag skriva igen... i morgon blir det sol igen: kram

2012-02-22 @ 17:07:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0