Hyra bil..

Idag har jag varit ute på klubben och pratat med min chef om helgpersonal inför den kommande säsongen..
Jag tror det kommer bli ett bra, men tufft år!
Är ju så mkt indragning på personal så får se det kommer gå..
Men jag är iaf troligt nöjd med mina tider jag kommer ha! Mån-Fre 7.45-16.15 :)
Jag är alltså ledig alla helger... När hände det senast? Fast jag hoppas få hoppa in lite helger med, trotts allt otroligt härlig stämning ute på klubben lör-sön!

Jag tror att vi kommer bli ett bra team i år iaf, inte så mkt strötider utan mkt samma personal liksom:)
Samma folk som jobbar helgerna o samma som jobbar vardagar. och det kan ju inte bli så mkt bättre. spec inte för våra medlemmar!
Stressigt dock, men det är ett senare problem:) (jag gillar stress, då jobbar jag som bäst)
Nu ska jag strax pilla mej iväg och hämta hyrbilen vi ska ha i helgen! kommer brumma runt i en orange/blå statoilbil.. haha! men så mkt skönare med bil än tåg, dock mkt dyrare!
Nu måste jag packa så vi kommer iväg fort efter att mannen slutat jobba.
Vi åker till Alingsås och hälsar på ikväll. och kanske kör vi till Dalsland senare ikväll alt i morgon bitti:)
Hej så länge!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0