gårdagen

Hade e otroligt mysig dag igår.
Tog bussen till Torp i Uddevalla på förmiddagen och mötte upp Syster och systerson!
När jag klivit av bussen hör jag någon liten person ropar HÖÖGT ut över hela parkeringsplatsen på torp
-AAAANNNNNNaaAAAa!!!
Såklart det är mosters älskling som ropar på mej <3 Mitt hjärta dog lite!
Theo är en stor kille nu på 3 år som slutat med napp! Så munnen går i ETT!! Oj oj oj vad han snattrar...
Hahaha..
Vi traskade runt lite på torp, och innte på H&M blir Theo tydligen AKUT bajsnödig och drar ner byxorna och jaaa.. ska göra sina behov?!
JAG, toalettfobi tjejen Anna får snabbs som ögat ta med Herr Toddson till närmaste toalett och väl där så var det inte så akut?! höööh?? Jag hade alltså kunnat sparat dedär svettdropparna:P
Sedan åkte vi hem till Mamma och där hälsade vi på kossorna! Jag föredrar kalvarna, såååå söta:)
Inte lika söta när de slickar mej på rumpan?! hahaha
Sedan blev det äntligen bad på Tumlaren! SOM Theo längtat.. Och vilken fisk han var sedan.
Badar utan puffar och simmar ut på dej djupa (med flytsaker såklart)!
Hoppar från kanten och kokar kaffe med munnen och tjaa allt det där som jag möjligtvis vågade göra vid 7 års ålder! haha. Sen är och förblir jag en badkruka:)
Vi avslutade dagen med födelsedagsmiddag för Göran hemma hos mamma innan syster skjutade mej tillbaka till torp där jag tog bussen tillbaka till gbg:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0