Förnedrad!!

Igår övertalade ju Elin mej att följa med på ett STEP pass!!
Och det var längesedan jag kände mej så förnedrad som jag gjorde igår alltså!!!
Jag var tvungen att LÄMNA passet efter 25 minuter för att jag helt enkelt inte förstod stegen?!??  hahaha!
Så går jag med ELin som är värsta step proffset!! haha.. jag kände mej som en korsning av ett kylskåp och en virrig höna!!?
Jag hoppade på brädan åt ena hållet och alla andra åt det andra hållet..
Tillslut fick ledaren ställa sej framför mej o visa, men eftersom hon visade med ansiktet mot mej så blev det ju spegelvänt för mej så jag fattade fortfarande inget?!
Det slutade helt enkelt med att jag tog mitt pick och pack och gick ner till gymmet och körde 30min på crosstrainern!! hahahah... ALDRIG MER STEP!!
Pratade dock med ledaren sedan och hon sa att jag inte valt det lättaste step-passet för att vara första gången!!
Det var ju tur det iaf:D
Nää, spinningng indoorwalking, skivstång är nog mer min kopp med te!:)
Konstigt egentligen med tanke på att jag drillat i många många år?!?!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0