Flyttat ut

Idag har jag fått hjälp av min svärfar att flytta ur min lokal!
Det är med lite sorg i hjärtat som jag efter ett år lämnar den..
Men vem vet, kanske jag kommer tillbaka till hösten igen!

Så nu är vardagsrummet sprängfullt igen men material, maskiner och hattstockar!
Nåja, jag har ju valt det själv så har ingen att skylla på;)

Igår blev det spelkväll hemma hos oss!
Niklas o 3 vänner till honom var här.
Det blev "lappen i pannan" och "med andra ord"!
Trevligt...

02.00 inatt inte en dag för tidigt sa Niklas till våra grannar!
De har fest i tid och otid, vardag som helg och igår var de igång igen..
Det blev knäpptyst efter att han sagt till, skönt:)
Men dvs- inte så mkt sömn inatt eftersom vi skulle upp o flytta!!

Nu ska vi ner på stan innan Elin kommer hit o hämtar en säng!

Ikväll ska vi till Örgryte! Mys pys:)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0