flått ska det va..

Oj oj oj...
Jag bland de högsta hönsen i golfbranshen!
Spännande var det iaf:)

Och Hotellet var kändistätt såhär i melodifestivalstider!;)

Så nu har jag lärt mej lite nya kortkommandon till vårt datasystem och fått lite bättre grepp om hur det nya grönakortet går till... pust, jag som nyss lärt mej det gamla;)

Vi blev serverade otroligt god mat i det stora kristallsalen på lunchen! Ungsbakad torsk, potatis (tillagad på något visst sätt), svamp och en otroooligt god sås! DET vill jag ha på mitt bröllop!!:)

På tal om bröllop, funderar på att klämma in bröllopsmässan i helgens pressade schema! :) Det hade vart mysigt!

Efter seminaruimet så var jag o chefen på jakt efter kavajer till oss anställda.. Vi valde en prisvärd kavaj från Mango.. Tror det är bra för då kan man byta till nästa år då man ej kan tvätta en kavaj (JO kemtvätt)..

Kram på er

Kommentarer
Postat av: Mamma

Testar skriva från mobilen!! Ha en bra dag.

2012-02-10 @ 08:33:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0