Dagens bestyr!

Dagen har sett ut såhär:

På förmiddagen sprang jag runt på stan i jakt på 2års present till lilla Leon!
Vi ska nämligen åka till Alingsås på kalas i morgon:) Det blir mysigt!
Hittade tillslut något som nog kan bli bra, hoppas så!

Sprang även in på systemet och köpte en flaska rött inför morgondagens melodifestivals mys med tjejerna:)

Och passade också på att handla lite gott tills fredagsmyset:)

Härlig förmiddag med andra ord.
Sedan hann jag inte mer än innanför dörren innan Martina kom hit. Vi gick en härlig power Walk och solen tittade tom fram:) så härligt..

Vi avslutade våran lilla dejt med kaffe hos mej.

Nu är jag värd lite vila, haha!
Ska läsa några sidor ur Elsas Hemligheter.. Innan jag sätter igång med fredagsmiddan:)

Vi hörs snart igen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0