vår?

Undra om våren är här för att stanna nu?
Har kännt de senaste dagarna att min tjocka HH jacka vart för varm!
Efter denna veckan tror jag att min vinterjacka får stanna innomhus den närmaste tiden:) (hoppas hoppas)


Nu i förmiddag har jag suttit och fyllt i schema för kommande jobb på Albatross, känns super kul att komma tillbaka till golfen:) Problemet som trycker på mina axlar just nu är att jag behöver en BIL! Tar mej ca 1,5h att ta mej dit ut med kollektivtrafik, är byten och en promenad på 20 min så det funkar inte i längden när man börjar 07.30 på mårnarna! Helgerna går det typ inga förbindelser alls:( Är tydligen inte meningen att man ska ta bussen till golfbanan! haha

Med bil tar det mej 15 min! sjukt!

Nåja, det får lösa sej.. Ska bli kul iaf:)

Nu ska jag fixa mej och sedan ta mej ner till stan för att möta upp Alexandra, fika i solen kanske?!=)

Sedan blir det är tur till Hagabion i kväll för nån öl.. känner att jag vill unna mej detta:) haha!

Ha en bra dag!


Bild på Joche, från en av våra härliga vårpromenader i Masthugget:)


I nästa vecka är det jag som uppsöker en optiker! Jag tål inte solen....
chisar mer än värst nu på senaste tiden:(


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0