Tillbaka med nya krafter:)

Låg ju sjuk i torsdags och fredags! Var säkert sjuk i lördags och söndags med men jag är en hejare på att ignorera! Sålänge jag har alvedon el liknande så funkar det mesta:)
I fredags kom jag ju inte ur sängen förän Niklas kom hem från jobbet vid 18.00 tiden med alvedon.
Så blev liiite fredagsmys innan Niklas deckade i soffan vid 20.00 tiden Han var ute i torsdags och sov ca 2h innan han skulle upp och jobba på fredagen.. (Hade det inte vart för att det var med chefen och c.o han var ute med så hade jag vart surare än jag redan var! haha)

På lördagen kände jag med feberfri så vi skyndade oss ner till stan och hann PRECIS med tåget hem till Dalsland 20 i 9...
Finaste Theo mötte oss när vi kom fram:)

På dagen var vi i Billilngen och kollade innebandy! Hejade fram Stefan och laget som vann serien och därför blev klara för div1 nästa år!! Heja heja...

Efter det blev det middag hos pappa följt av en Fika på kickis med familjen:)


I går var jag helt slut, antagligen för att jag inte var helt frisk än och flängde runt en hel del i Lördags!

När vi kom hem till Gbg igen så hyrde vi iaf film och lagade pasta med lax, mums!
Kvällen spenderade i soffan framför solsidan och Big Brother!

Filmerna får vi se i veckan ist...








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0