Psykpryt i provhytten!

I går när jag&Niklas var på stan fick jag ett litet psykbryt i provhytten på Åhlens!
Nu jämför jag bara med mina egna förutsättningar och min egen kropp..
Men när kläder som i vanliga fall brukar passa men som nu börjat strama och sitta åt, Ja då är det bannemej dags att ta tag i saken!

Därför börjar mitt nya liv idag! haha.. tjejer alltså!

Men fick iaf med mej lite nytt hem! Tack min älskling för det.

Detta fick jag:


Rosa/beige kofta och svarta stuprör från Åhlens


Super söt klänning från Solo



Hjärta från HagaHem. Ska hänga mina smycken på det:)


I övrigt har dagen börjat mkt bra!
Har fått ett erbjudande som jag helt enkelt inte kan tacka nej till.
Det är för bra helt enkelt. :)
Det kommer dock inte gå ut över mina företagsplaner eftersom de som erbjudit mej detta inte vill att det ska krocka. Hur bra kan det bli liksom!??

MINST 100% kommer gå till företaget, sedan vad jag gör med de andra av mina vakna timmar... det är en annan femma:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0