Nu är våren här..

Nu känner jag en enorm vårkänsla!
Jippi!!
Kan bero på att jag packat upp massa vår/sommarkläder i golfshopen i två dagar nu:) (snart öppnar de)
Har hoppat in och jobbat mån-tis på klubben, kul! Dock inte lika kul att åka kommunalt dit! Jag blir toookig alltså..
Igår tog det mej 1h 40 min att ta mej dit och så ska det ju inte behöva vara!
När jag åker bil tar det 15 min! hem tog det dock bara 1h 15 min så det får ju funka liksom....
I helgen ska jag få låna mammas bil vilket underlättar det hela en aning:) tack tack!
Nog om det..

Om en stund ska jag ta mej ut till hisingen ännu en dag, dock inte för jobb.
Ska på ännu en infodag om starta eget! Denna gång tror jag det handlar om budget?! inte helt säker men det är konsultfirman som jag kommer träffa som har hand om denna dag. dock bara 13-16 så det är bra:) Så ska försöka hänga med bland siffror så gott det går!


Är det bara jag som är enormt trött efter att vi ställt fram klockan till sommartid?
Jag saknar fortfarande dendär timman;)
Dock fick jag tvinga mej upp kl 07.00 för att tvätta! (STOOORT behov)
Det lyckades vara två tvättider ledigt på raken i morse så har tvättid till 11.00 ist för de 2 ynka timmarna det brukar vara annars!

Vad mer händer?!

Jo... ska till tandläkaren i morgon hemma i dalsland, ska då även passa på att gratta syster som fyller år (26 år?!??) på söndag. (ska kånka med mej en STOR otymplig present på bussen hem i morgon dvs);)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0