sista delen...




På lördagskvällen var vi bjudna till Marie och Simon för en spel och vinkväll:)
Var super mysigt till en början, sedan började jag bli jätte trött och små tjurig?! haha..
Efter knappt ett glas vin började jag dricka vatten ist.. Men kände mej bara konstigare och konstigare!
Svaret kom senare under kvällen....
MAGSJUKAN hade slagit till.. ORDENTLIGT!!
Blev taxi hem!! svindlande dyrt! men hade absolut inte pallat att gå till vagnen och sitta 20 minuter på den!
Fick ha med mej påse i taxin, men på något underligt sätt lyckades jag klara av taxifärden!
Sedan dess var jag uppe 1 ggn i halvtimman!! Aldrig vart med om maken alltså!
Kräkas 12 timmar i sträck, 1ggn i halvtimman!

Sedan låg jag utslagen hela söndagen! och är även idag helt slut...
Saken hör till den att ungefär 70% av de som var på Fridas examenskalas har legat i magsjuka detta dygnet! Helt sjukt? stackars frida.. haha

Nog om alla negativa händelser!

I morgon kommer nya friska tag:)


Kommentarer
Postat av: Charlotte

Usch, finns inget värra än magsjuka. Stackare!

2011-01-24 @ 22:27:43
URL: http://charlottis.blogg.se/
Postat av: Marie

Du är en kämpe gumman!! Usch va vi tyckte synd om dig :( Hoppas du mår bättre nu <3 Tack för en trevlig kväll!

2011-01-25 @ 11:32:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0