Nu då...

Nu då.. Nu måste jag väl ändå vara frisk!
Börjar bli lite tröttsamt att inte kunna äta ordentligt och bli trött efter att ha gjort ingenting?!

Trodde ju att jag var frisk för några dagar sedan.. Det var jag nog, men eftersom jag inte kunnat äta en ordentlig måltid på snart en vecka så har jag inga krafter kvar ALLS!

NOG om detta. det är ju fredag idag och det måst eman ju bara ÄLSKA:)


Igår em träffade jag upp Sabina för en fika:)
Sedan när Niklas slutat jobbet så gick jag och han på en shoppingrunda.
Niklas envisades med att jag skulle köpa något till mejsjälv... tror ni jag hittade något? NEJ! haha..
Niklas köpte iaf en brun ull-övertröja från RL och en super snygg skjorta från GANT.
Såå snygg blev han i detta:)
Jo en sak var ju till mej, eller till oss... Ett nytt Wii spel! Super Mario  Bros!! OOhoooo.... kul!!

 
Ibland saknar jag dessa tider. TA tiden på modist utbildningen:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0