Visst är det otroligt...

Visst är det otroligt störande att vara den som alltid somnas sist! Min "man" ligger sedan länge o snarkar.. Haha, just i denna sekund började han dock flabba o svamlade om någon vars namn han inte kunde komma på!... -va fan heter han.. Eeeh Eeeh va fan heter han? Ungefär i den stilen.. När jag dock inte kunde Komma på vem han menade fick jag ett surt -skitsamma! Tillbaka;) Igår kväll pratade han också i sömnen.. Han- va fan, det går inte.. Eeu. Eeh. Grr! Jag- vad säger du? Han- det går inte att klättra här! Jag- vad klättrar du på då? Han- på plåt! Jag- nä det är ju lite svårt, du halkar väl bara? Han- Jaa!!... (tystnad)... Exakt! Som sagt.. Det är jobbigt att alltid somna sist! Natti natti

Kommentarer
Postat av: mamma

om du går upp när han går upp varje morgon så löser det sej nog....

2011-02-17 @ 08:49:43
Postat av: Anna

Mamma, går du upp då Göran går upp??! ;)

2011-02-17 @ 09:43:52
URL: http://annasbestyr.blogg.se/
Postat av: mamma

ha ha...ska vi jämföra tider...

Blir nog bra när du börjar jobba och är trött när du lägger dej, då hör man inte!!!

2011-02-17 @ 11:35:14
Postat av: Frida

Du förstår väl att han tar ut alla agressioner så där på kvällskvisten. Alla oförskämda kunder och den oförstående flickvännen skall ju utvärderas under natten. Kan dock inte tyda klättringen. haha KUL :)

2011-02-17 @ 20:26:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0