Otroligt trött...

Idag är jag helt slut?! Varför kommer det sådana dagar?
Har försökt lura kroppen med kaffe, men det hjälper inte alls idag.
Är så mkt just nu som behöver göras men har svårt att ta tag i det! Mkt tankar som snurrar...
Prio ett är iaf att skicka iväg lite ansökningar. (det kommer jag inte undan med på några veckor!)
Sedan ska jag måla en bokhylla som ska med till lokalen på söndag!:)
Behöver packa ner mina maskiner, hattstockar och material med! Men är så svårt, för kan ju behöva dem innan söndag!?

En dusch och en stor kopp kaffe till blir det nu:)


Jag fick världens finaste OCH godaste choklad av sötaste jennifer när hon var här senast:)

Håller på att mumsa på den nu faktiskt.. Mörk choklad är ju ganska dryg, så den håller i fleeera dagar:)


Kommentarer
Postat av: mamma

japp!! jag klara det söka jobb genom ett dataprogram...

2011-02-22 @ 22:58:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0