namnsvårigheter!

Åh.. försöker brainstorma namn till det kommande företaget!
SÅÅ svårt... spec när man sitter ner och verkligen ska storma!

Em har kommit med ett förslag som jag mer och mer gillar men vill ändå tänka mer o se om det finns något annat sådär klockrent!

Träffade på min fd chef och en fd kollega förut. SÅ kul:) de visste redan om mina planer, haha ryktet går fortare än man tror!
Berättade om våra namn-besvär och min fd chef sa att det är något man verkligen måste tänka igenom riktigt noga. Just för att det är något man ska "dras" med förhoppningsvis ett långt tag:)

Så... Tänka ska jag göra nu!

Är det verkligen ingen mer som sitter på något bra förslag?
Tänk HATTAR, Accessoarer, nytänkande liksom..

Jag vet att säkert NÅGON av er sitter på nåt bra förslag, inget förslag är löjligt, fel eller tråkigt.
Kanske ett av era förslag kan leda till ett bra företagsnamn!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0