KONTRAKTSKRIVNING!!

Ett tips: Ta aldrig en powerNap mitt på dagen! Det slutar bara med att man sover bort flera timmar.. Detta hände mej idag. Därför den dåliga uppdatteringen:(


Idag har jag iaf startat dagen med KONTRAKTSKRIVNING!!
Lokalen känns super!! Verkligen SUPER! Ska bli såå kul att få "flytta" in där den 27 februari!

Igår var iaf Jag och min fina Marie ute och åt god mat på Salt&Peppar.
Tog varsin Ryggbiff! MUMS!




Idag har Bejbi levt loppan, han har varit helt tokig!!

Se mej! Se mej! Se mej! har han skrikit.. (om han kunde prata så hade det vart det han skrek!)

Han har gjort konster och riktigt försökt impa på mej! Sööötare undulat får man ju leta efter:)



Nu ska jag styra upp vardagsrummet, Jennifer o Joachim kommer hit på Lets dance mys med matlagning innan..
Måste ju hitta på något när mannen är på jobbfest.. (Känns som de alltid har jobbfest)

I morgon ska vi upp tiiidigt och ta tåget till Alingsås!:) Lilla Leon ska ha 1års kalas! MYSIGT!

På kvällen blir det Melodifestivals mys med Niklas Pappa och hans Britt-Marie:)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0