Försöker färga om....

Jag blir tokig!
Köpte ju textilfärg igår o skulle färga sofföverdraget!! Det gick skit!
haha.. så idag var jag iväg o köpte ännu mer färg.. Just nu ligger det i badkaret o färgar in sej.. Ser ut att gå skit idag med:( buuhuuu.....
Jag som hade fått dille på brunt sofföverdrag!

Nåja, får väl helt enkelt KÖPA ett nytt överdrag för tror resultatet kommer bli KAMOFLAGE!? dock la jag med en kofta i färgningen med.. o den tror jag att jag blir nöjd med trots att den blev missfärgad den med! haha... får se när den torkar:)
Då lägger jag upp en bild på den!


Nu ska jag återgå till mina hattar!

 

Puss&Kram


Kommentarer
Postat av: mamma

väldigt snygg hatt...

2011-02-16 @ 16:33:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0