Alla hjärtans dag!

Igår var det ju alla <3 dag:)

Tränade med Emelie och Felicia kl 12. Blev ett Skivstångspass plus löpning efter!
Om jag har träningsvärk idag?? SVAR: OOOJAA! haha..

Efter det blev det fika hemma hos mej innan jag o Em satte igång  med lite verkstad!
Fick gjort ganska mkt på väldigt kort tid! haha..



Sedan blev det obligatoriskt alla <3 dag mys med mumsig middag och film:)

Fick även en present som gjorde mitt thomas sabo armband helt igen!

Har ju nämligen tappat N:berlocken som jag fick på alla hjärtans dag för 2 år sedan.. men nu är den tillbaka igen:)


Det blev Lax med pesto och pinjenötter tillsammans med färskpasta! Göttans..


Mitt hjärta! Finns ingen bättre för mej:) <3

Nu ska jag iväg och köpa textilfärg! Soffan ska få sej ett upplyft!:) (hoppas det fungerar bara....)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0