Detta pendlande!

Tänkte passa på att klaga lite på stadstrafiken här i stan!
Den 16 maj börjar jag min 4 veckors kurs ute på Eriksberg... SUPER kul för övrigt!
Men detta medför stora problem!
Kursen är mån-fre 8.30-12.30 och efter det ska jag ut till klubben och jobba.

Först och främst tar det mej cirkus 40 min med två byten från mig till Eriksberg. (får funka!)
Men sen då?! då ska jag ta mej från Eriksberg till klubben, båda ligger på Hisingen vilket kan låta bra, men nej nej!

3 byten och en promenad på 15-20 min och jag är framme! ca 1h 15 min för att förflytta mej några kilometer på en Ö!!

Snälla gode gud, gör så jag har en bil till förfogande fr.om 16 maj!!

Just nu är Pappa snäll och lånar ut sin bil då jag jobbar alla dagar denna vecka! Tack, tack, tack för det!! :)


Bilder från en av alla morgonpromenader till jobbet. Har iaf haft tur med vädret:)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0