Squash

Tisdagar har jag vigt åt squashen! Det känns bra att ha iaf EN träningsdag i veckan..
Nåja, det blir väl inte squash varje tisdag. Ungefär som denna tisdag. För denna tisdagen ägnar jag åt min förkylning och ett fördröjt och inte så intresssant möte!

Sedan ville jag inte smitta ner alla på klubben inför morgondagens JULBORD! Måtte jag vara bättre i morgon för vem tackar nej till gratis julbord.. (höhö) ??
Svenska är faktiskt ganska "åpna" tror jag :) Gratis är godast som det så fint heter.

Nu ska jag ställa mej framför spisen, det valkas middagsmat tills mannen kommer hem från jobbet! "hemmafru" som jag är :)
För er som undrar ska jag göra grattinerat mos med taccofärs! fetaost, gräddfil och taccochips till detta. grönsaker för den som vill.


(google)


Kommentarer
Postat av: mamma

nu blir det långt emellan igen...

har bakat pepparkakor tar en glögg nu!

2010-12-03 @ 18:20:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0